top of page
  • Foto van schrijverCarl Bergman

Huisoppas

Ok….

Ik had het idee om tussen m’n reizen door huisoppas te worden.

Tijdens de vakantie van iemand op hun huis en dieren passen.


Ik heb me dus op een paar sites ingeschreven en op Marktplaats.


Wist ik veel dat dat zó gewild is!

Ik kan 8 huizen per week doen, ik heb ze voor het uitkiezen!

In Nederland in ieder geval.


In augustus zit ik even in Nederland om wat privé zaken te regelen en dus in die tijd mooi op 2 huizen gepast.


Midweekje Rotterdam en 2 weken in omgeving Zeist bij de Utrechtse Heuvelrug.

Wat een rust hier!




Ik blij, bewoners blij en de honden en katten blij.

Win-win-win!


Soms is de oplossing zo simpel :)


En het mooiste is nog: Nederland voelt ineens als vakantieland voor me.

Dat is in het begin heel even vreemd, maar o zo lekker.

Ik merk dus dat ik niet meer 'gecentreerd' ben in/om Nederland, maar dus om mijzelf :) Mijn eigen anker.


It’s all about mindset!

Zometeen ga ik onderweg naar het zuiden en ga eens checken wat er in Spanje aan huisoppas wordt gezocht.

Ik heb zo het idee dat het prima overwinteren wordt in Zuid Spanje in een huisje....


Komt helemaal goed!





Reviews van bovenstaande huizenbezitters:





F & S - Driebergen

Kat Knaagje


'Heel fijn te horen dat je het goed hebt gehad hier Carl. En wij zijn heel blij dat er iemand was om een oogje in het zeil te houden en er met en voor Knaagje te zijn.


Wat fijn thuiskomen was het! Lekker schoon en opgeruimd. En Knaagje was er om ons op te wachten. 😻'











A. - Rotterdam.

7 katten, 3 honden en een papegaai.


'Carl, nogmaals veel dank voor al je zorgen voor de vele dieren. Dit is echt zo fijn thuiskomen. Alles is netjes en de dieren zijn blij!'













124 weergaven0 opmerkingen

Gerelateerde posts

Alles weergeven

コメント


bottom of page