top of page
  • Foto van schrijverCarl Bergman

Housesit mét reistip

Ik doe nu ruim een jaartje housesits en dat bevalt mij onwijs goed.



Genieten van mooie woningen op prachtige stekjes, vergezeld van nieuwe huisdieren, connectie met ze maken en nieuwe mensen ontmoeten.

De eigenaren zijn dan ook e-norm dankbaar dat er goed voor hun 'kinderen' wordt gezorgd tijdens hun afwezigheid, dat merk je in alles.

Duidelijk een win-win-win voor eigenaar, de huisdieren en CamperCarl.



Mensen vragen mij wel eens hoe ik nou aan die huizen kom.


Ik heb meerdere sites geprobeerd maar tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar TrustedHouseSitters.com




Dat is wel de meest populaire, daar komen echt veel internationale huizen op, van Alaska tot Australie, in Spanje alleen al zo'n 30-40 per week, maar ook zeer regelmatig Nederlandse.

En van allerlei soort, van een klein appartement tot werkelijk miljoenenvilla's met zwembad en bowlingbaan onder het huis.


Een lidmaatschap kost een abonnementsfee per jaar ongeveer t.w.v. een goedkoop vliegticket en is t zeker waard als je huisoppas wilt doen, het aanbod is enorm.


Je krijgt vanzelf meldingen als er een huis voorbijkomt die voldoet aan je zoekopdracht.

Een reactie plaatsen en als je, na telefonisch of videocall, bevalt voor de eigenaren dan heb je een sit.

Al scheelt het natuurlijk of je ervaring hebt en goede reviews, dan word je eerder gekozen.


Ik heb het een beetje leuker gemaakt en een webpagina over m'n housesits gemaakt.

Soms moet je het namelijk net een tikje 'over the top' doen om op te vallen tussen de andere housesitters.

Maar ik heb dan ook wel zo goed als alle huizen waar ik op inschrijf.


Mocht je nou ook graag met dieren omgaan en huisoppas willen doen, gebruik dan deze link: Korting Trustedhousesitters


Dat levert jou een korting op van 25% op de abbo-fee en mij 2 gratis maanden inschrijving :)

Win win!


Ps: laat me even weten als je er gebruik van hebt gemaakt svp, het bijschrijven van mijn gratis maanden verloopt niet altijd vlekkeloos.



Nog een reistip:

Weet je even niet waar je heen wil op vakantie of short break?


Typ je gewenste periode in.

Vul je vertrek luchthaven in.

Vul geen bestemming in.


Klik op ontdekken (kies evt. voor kaartweergave)


Zoek een goedkope vlucht naar een mooie bestemming, kijk of er een leuke housesit bijzit en genieten maar voor weinig euro's.


You may thank me later!




84 weergaven5 opmerkingen

Gerelateerde posts

Alles weergeven

5 Comments


Wsp Schilderwerken
Wsp Schilderwerken
Nov 29, 2023

Heerlijk zo zonder stress en druk te reizen en te wonen is gewoon ideaal relax 😘

Like
Carl Bergman
Carl Bergman
Nov 29, 2023
Replying to

Idd. Dat geen stress en druk. Dát is zooo lekker! 👍

Like

Guest
Nov 28, 2023

Wat een goeie tip van die Google vluchten! 🙏🏻👍

Like

goldenberg.cees
Nov 28, 2023

Doghousesit brengt je op verbazingwekkende plekken.

Like
Carl Bergman
Carl Bergman
Nov 29, 2023
Replying to

😂👍

Like
bottom of page