top of page
  • Foto van schrijverCarl Bergman

Olga

Ik had een housesit in Lissabon, in een rustige wijk vlakbij het centrum, met een hond, zo lief als dat ze groot was.

Wat zijn het toch een prachtige honden die Deense Doggen.



Maatjes worden was geen probleem, zeker als je alle speeltjes ging testen om te kijken welke het beste werkt.



En 's-middags het favoriete uitje: met haar naar het park waar vele hondenbezitters bij elkaar komen.



Ik was al snel een met de groep en Olga was natuurlijk een oude bekende voor ze.

Alle honden spelen met elkaar, onvermoeibaar en met respect voor elkaar.

En geef ze een stuk spijkerbroek en je hebt geen kind aan ze.

Geen van de honden zal ook toegeven 😜


Prachtig om te zien hoe dat met elkaar omgaat.



En een heerlijk huis. Uniek voor zó dichtbij Lissabon centrum en toch super rustig.

Een groot herenhuis met een heerlijke tuin waar je het gevoel had op het platteland te zitten, zo rustig.



En.... een platenspeler.

Met originele buizenversterker.

Een must voor muziek liefhebbers.

Dus CamperCarl lekker plaatjes draaien met die warme, authentieke sound.



Ik kreeg nog een tip van de eigenaren: 50 meter verderop in de straat was een nieuw restaurant.

Nu regel ik meestal zelf mijn eten, maar deze ging ik toch even proberen.

Palacio do Grilo.


Een oud paleis wat prachtig is omgebouwd tot restaurant/levend theater.


Tijdens het eten zouden daar constant artiesten optreden.


Zouden... want tijdens mijn lunch daar heb ik ze niet gezien.

Maar dat mag de pret niet drukken.

Het gebouw en, niet onbelangrijk, het eten maakte alles goed.


Heerlijk, volle aandacht aan besteed en met een super bediening erbij.

En de prijs valt alles mee, veel lager dan Nederland, ondanks vlakbij Lissabon Centrum en zo'n mooie setting.


Prachtige kamers om met een gezelschap privé te eten of in de grote ruimte.

Palacio do Grilo

Een aanrader!


Zo had ik een korte, maar heerlijke housesit met een super lieve hond, zeer vriendelijke eigenaren en een top stek om even een travel-pause te houden.

En de eigenaren waren weer zeer tevreden.


Review van de eigenaren:

Carl was a wonderful sitter, excellent at connecting with our dog, very dedicated to her needs and overall a very nice person. We found Olga very happy and peaceful when we got back. Carl had taken her daily at her favorite park, which we appreciated a lot. We found the house just like we left it. We recommend Carl 100%


Hier nog een kleine video van Olga:










74 weergaven2 opmerkingen

Gerelateerde posts

Alles weergeven

2 Comments


Wsp Schilderwerken
Wsp Schilderwerken
Sep 28, 2023

De honden 🐕 fluisteraar ze luisteren heel goed naar jou zie ik in de review s 🤪😘

Like
Carl Bergman
Carl Bergman
Sep 28, 2023
Replying to

Klopt. Ik connect snel met ze en ben duidelijk in mn taal naar ze. Mooi om te zien hoe ze reageren!

Like
bottom of page