top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Reacties

En dan vertel je wat je gaat doen en dan krijg je reacties. Veel ook.

De meeste positief:





Een enkeling maakt zich zorgen. “Wat nou als….”

  • Het tegenvalt - Dan verander ik m’n plan

  • Je toch weer naar huis wil - Dan verander ik m’n plan

  • Het niet leuk is - Dan verander ik m’n plan

  • Als je op je 90-e geen geld meer hebt! - Uhhhhm, dan verander ik tzt denk m’n plan (moet ik dat eerst maar zien te halen)

  • Weet je t zeker? - Ja. En anders verander ik m’n plan


Niets is in beton gegoten. Zolang t leuk is ga ik dit doen.


Als je maar zorgt dat je keuzes houdt komt het goed!

Ik zit nu in Parma, Italie. En geloof me. Ik vermaak mij prima.


‘Incognito’ in de ochtendzon de stad langzaam wakker zien worden op de Piazza, bakkie en sigaartje, terassen worden weer opgebouwd, de krantenkiosk pakt de nieuwste Gazetta uit, mensen in rush naar het werk.

Ik kan daar enorm van genieten.


Zelf werk ik ook uiteraard.

Eigenlijk hetzelfde als in m’n vorige huis.

Alleen ipv elke dag op 't stoeltje voor m’n huis en dezelfde omgeving, is het nu elke dag nieuw.


Dát vind ik het mooie aan Digital Nomad zijn!


I FOCKING LOVE IT!


Todays Office:




0 views0 comments

Related Posts

See All

Comments


bottom of page