top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Geluk +1

'En? Gitaar mee zeker?' werd me vaak gevraagd.


Nee, die gaat niet mee. Te groot en dan versleep ik m 6 x per dag in de bus, dat zag ik ff niet zitten.


Maar ja, muzikantenbloed stroomt toch waar het niet gaan kan.

Ik hoef niets toe te voegen aan m'n geluk dacht ik.....

Toch miste ik iets, 1 dingetje.


Maar dan wel een mini.

Kan ik lekker spelen maar ligt hij niet de hele dag in de weg.





In Bordeaux in een muziekwinkel vond ik er 1.



Hij is maar iets groter dan m'n wiel.

Nu heb ik best grote velgen onder m'n bus, maar voor een gitaar is het nog steeds klein.



Even wennen met die kleinere vakjes, maar dat komt snel goed.

Hoef ik ook niet zo te stretchen met m'n vingers 😂









Prima geluid. Happy man here!






4 views0 comments

Related Posts

See All

Comments


bottom of page