top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Alleen maar dieven!

Ik zit dus in Frankrijk in Bordeaux.


En heerlijk aan het rondrijden in m’n busje en aan het genieten.



De radio heb ik eigenlijk al een paar weken uitstaan.

Zelfs mijn favoriete Alternative zender Kink luister ik niet meer.


Dat geouwehoer! 😂 maar vooral elk half uur nieuwsheadlines en reclame. Ik heb er niets mee zoals jullie inmiddels weten.


Vanmorgen begon het toch te kriebelen. Als muzikant kan ik slecht lang zonder muziek en ik zat ongemerkt een nummer te zingen. Ik dacht, hmmm een playlist van die band..

Even zoeken en ja hoor.


Nu ben ik een rocker, maar ik heb een bredere smaak dan dat.

En deze band past daar precies tussen.

Hit na hit leveren ze af en nadat ik ze op Pinkpop zag was ik om.


Enjoy, dan weet je wat ik onderweg aan het meebléren ben 😂





0 views0 comments

Related Posts

See All

Коментарі


bottom of page