top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Próspero Año

Kerst is weer achter de rug.


Persoonlijk heb ik er niet zo heel veel mee.

Vroeger waren het extra vrije dagen, maar dát gaat tegenwoordig niet meer op bij mij :)


Nee, voor mij zijn het meestal 'gewone' dagen.

Ik wordt ook niet echt getriggerd door religie en/of opgelegde tradities.

Maar het heeft er volgens mij vooral mee te maken dat het een familie feest is.

En degenen die mij beter kennen, daar doe ik al een tijdje niet meer aan 😜



Nee dan oud en nieuw!

Voor de een is dát weer gewoon een 'volgende dag', voor de ander een nieuwe start van het jaar.


Ik hoor bij de laatste groep.

Ik zet vanavond fictief een dikke streep onder het oude jaar en begin het nieuwe jaar 'leeg'


Tellers op 0, gedachten leeg.

Eigenlijk het gevoel van Niets maar dan van het hele jaar

En ik stop er morgen alleen in wat ik nog uit dit oude jaar wil meenemen. De rest blijft achter.


Allemaal imagination en fictief natuurlijk, maar zo werkt dat nu bij mij.

En ik voel me daar al 57 jaar happy mee :)


Wat je manier ook is om 2023 in te gaan, zolang t maar niet zo voelt als in onderstaande afbeelding 😂



Ik heb er weer zin in om te kijken wat 2023 mij brengt.




Fijne jaarwisseling en een Happy New Year!

0 views0 comments

Related Posts

See All

Comments


bottom of page