top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

#100 - What’s in a name

Post nummer 100 alweer.

Tjessus wat kan die vent lullen zeg! 😜



Ik krijg veel leuke reacties op m'n blogposts en schrijfstijl, dank daarvoor! :)

Ik vind t ook erg leuk om mijn ervaringen op te schrijven én het geeft mij vaak een 'oh ja, dat ook nog meegemaakt' moment als ik eens wat oude posts doorlees.

Er staan er nog genoeg 'in concept' en ik reis nog wel even door, dus jullie zijn voorlopig nog niet van me af :)


Post nummer 100 geeft toevallig? een mooie opsomming van mijn reis...



Ik kreeg van de week een zakelijk mailtje met een nieuwe aanvraag voor IT werk, en daarin schreef die prospect:


Wist je dat de naam Carl 'Free man' betekent?

Huh????

Nee, in bijna 58 jaar had ik dat nog nooit gehoord.

Ook las ik op een andere site dat Carl klein (low rank, niet van adel) wordt geboren om daarna te transformeren tot een man die zijn omgeving en de wereld gaat ontdekken....


Ik heb hier verder niets aan toe te voegen, behalve dat mijn ouders een wel héél vooruitziende blik hadden 😮


Tot post nr. 101 :)

5 views0 comments

Related Posts

See All

Comentários


bottom of page