top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Boek 1965

Ik ben geen boekenlezer.

Op de een of andere manier kan ik mij er niet toe zetten om uuuuren en dagen al die tekst te lezen.

Dus als! CamperCarl eens een boek leest, dan moet dat ook meteen in een blog 😂


Toen ik vorig jaar in Nederland was kocht ik ineens wél een boek want die trok mijn aandacht.

Het heeft daarna nog wel eerst een half jaar in 1 van m'n camperlades gelegen.

Ondanks dat dit boek veel afbeeldingen heeft, pakte ik het toch niet op.


Tot afgelopen week.

En wat een leuk boek!




Deze is uit de serie 'Mijn eerste 18 jaar'

Voor de mensen geboren in 1965; De jaren 1965-1983.















Het leest lekker weg bij de afbeeldingen, veel 'Oh ja' momenten en je voelt je af en toe weer teruggaan naar je jeugd.


182 bladzijden muziek uit die tijd, sportmomenten, films, rages, nieuws etc, etc.




Erg leuk.

En ook realiseer ik me dat de geschiedenis zich gewoon herhaalt na 40 jaar. Dat was al een bekend gegeven, maar nu zie ik het ook als ik dit lees.

In feite is er niets veranderd in de maatschappij, oude wijn in nieuwe zakken.


Dus voor de fun of voor de realisatie. Aanrader dit boek!



Ga naar de boekhandel en kies jouw eigen jaar! :)


Veel lees en kijkplezier!

1 view0 comments

Related Posts

See All

Comments


bottom of page