top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Interview

Ik ben betrokken bij de groep SAMENKRACHTIG


Samenkrachtig is een groep mensen in de Duin- en Bollenstreek met de overtuiging dat succes ligt in meerdere kleine, lokale gemeenschappen.

En door de krachten van deze gemeenschappen te bundelen, kunnen we samen aan een mooie(re) wereld bouwen. 


Onze drijfveer is om met elkaar een krachtig netwerk op te bouwen, en daarmee bij te dragen aan positieve verandering in de wereld. We gaan uit van ieders mogelijkheden en talenten, en van de kracht van samenwerking.

We bouwen lokaal aan een vrije, natuurlijke, zelfvoorzienende en zorgzame samenleving. Samen Krachtig organiseert en faciliteert regionale initiatieven die deze idealen ondersteunen.


Meer op de website van SamenKrachtig


Ik beheer, met anderen in de groep, de website en overige IT zaken. Voorheen deed ik dat lokaal, nu dus vanuit de bus!


Omdat ik tegenwoordig nogal vrij en zelfvoorzienend leef, werd ik via een Zoom sessie geïnterviewd om mijn verhaal te vertellen en daarmee anderen in de groep mogelijk te kunnen inspireren.





Het interview kun je hier lezen: Interview



En Anneke dank voor het leuke gesprek/interview!

1 view0 comments

Related Posts

See All

Yorumlar


bottom of page