top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Huis te koop

We hebben allemaal toch wel eens die droom?

'Ik zou wel een huis aan de zee willen'

Of in de bergen, of aan een meer, of in een bos, of...



Als ik in een plaats ben en ik loop langs een makelaar (Inmobiliaria - wat een bekkenbreker) kijk ik altijd even wat er in de etalage voor huizen worden aangeboden.

Niet dat ik momenteel een huis zoek, maar krijg graag een gevoel wat dat in zo'n omgeving kost.



En soms denk ik, als ik ooit.....

Want laten we wel wezen, ik ga niet nog 30 jaar reizen, dat wordt wat te gek (...hoewel😜)


Dus ooit...

Ik markeer ook spots waar ik het echt heel gaaf vindt, dan kan ik tzt makkelijker zoeken.


Uiteraard zijn er huizen vééér buiten mijn bereik, maar verrassend zie ik er ook een aantal op een prachtige plek die wél binnen m'n bereik liggen.


Tegelijkertijd, als ik er aan denk..... koude rillingen over m'n rug.

Weer vast zitten!?

Ik ben juist zó enorm blij dat ik dat niet meer heb.

Als je het me nu vraagt lijkt me dat sowieso super lastig voor mij om ooit nog op 1 vaste plek te gaan wonen.


Maar het belangrijkste: Waarom zou ik??

Ik bedacht me namelijk:


'Ik heb al een huis aan zee, in de bergen, aan een meer, in het bos, aan het strand, aan......'



Nee hoor, laat mij nog maar lekker lang rondcrossen.

Dan ben ik op m'n allergelukkigst!

1 view0 comments

Related Posts

See All

Comments


bottom of page