top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Feliz Navidad

Ook hier is het bijna Kerst.

Al kennen ze hier geen 'White Christmas'

En dat vind ik écht niet erg.

Het is zelfs met zon bij een graad of 20.

Anders en heeeeerlijk :)


En bij Kerst horen kadootjes!


Dus óf je komt naar Spanje en de 1e avond drank is voor mijn rekening (het kost hier toch geen moer 😜

Óf je geniet van mijn kadootje:


100 quotes die ik ooit ben tegengekomen.


Er zit van alles bij, soms grappig, soms prikkelend, inzicht gevend, schurend of confronterend.

Maar eehh.....


Zie quote 1

Haal er uit wat bij jou past, ze syncen in ieder geval met mij :)


Geniet van de feestdagen!









1 view0 comments

Related Posts

See All

Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page