top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Wat zullen ze wel niet denken!

NIETS!

De meeste mensen denken niet zoveel, LOL.

Even zonder gekkigheid. Dat valt allemaal best mee. En zeker niet genoeg om je leven daarop aan te passen.

Je bent anders hún leven aan het leven. Leef je eigen leven!


Ik draai het vaak om:

Hoe vaak denk (oordeel) jij over een ander?

En dan?

Dan heb je erover geoordeeld. Die ander z’n leven gaat gewoon door hoor. En jij hebt erover gedacht. Thats all.

Dus andersom zullen mensen wat vinden van je acties. Nou en?

Wat is er nou werkelijk veranderd?


̶W̶e̶i̶n̶i̶g̶ Helemaal niets!



Dus vanaf nu hoef je je niet meer bezig te houden met wat een ander denkt. It Doesn’t Matter.



Edit juli 22:

Daarbij: mensen zijn he-le-maal niet met anderen bezig. Nope het is echt niet zo.

Ik merk dat heel sterk als ik met m’n camper op pad ben.


Ik sta en slaap waar ik wil en op plekken ‘daar zou men best iets van kunnen zeggen’

Als ik m’n bed aan het opmaken ben of ‘s-morgens de boel weer inpak, niets hoor ik. Ze zien het niet eens!


Mensen zijn zó in hun eigen wereld verzonken. Het maakt bijna niet uit wat je doet. Als je aandacht wil, moet je echt je best doen 😂


Dus ik doe gewoon mijn ding, leef in vrijheid en de wereld heeft niets door :)


Succes! Met morgen 1 dag niets aan te trekken wat anderen van je vinden!


Btw, over oordelen:



0 views0 comments

Related Posts

See All

Comments


bottom of page