top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Wat wil ik?

Je hebt het gevoel dat ‘je niet gelukkig’ bent in je leven, maar je weet niet wat je eraan moet doen.



Wat wil ik eigenlijk

Dat is een vraag die je jezelf vaak stelt. Maar die is zo breed en daarom zo moeilijk te beantwoorden. We weten vaak helemaal niet wat we wel willen.

Wat maakt me gelukkig

Zelfde verhaal. Veel te breed en daarom moeilijk te beantwoorden. We weten ook vaak niet wat ons écht gelukkig zal maken. Maar….

Wat maakt me niet gelukkig

Die weet je instant meteen te beantwoorden!

Een korte of lange lijst, voor iedereen verschillend. Als je DIE zaken nu aanpakt, blijft vanzelf geluk over.


Ja maar….

En daar komen ze, redenen om die zaken niet op te lossen. Want je bent bang voor de consequenties. Ja maar:

-hoe moet ik dan de hypotheek betalen?

-maar hoe moet ik het hem/haar vertellen?

-hoe moet het daarna verder?

-wat zullen ze wel niet vinden?

-wat als…?


Daar zit je vast, je gaat de confrontaties uit de weg en je behoudt dat ‘niet gelukkig‘ gevoel. Maar als je het niet aanpakt moet je óók accepteren dat er niets verandert aan jouw situatie.

De antwoorden heb je al. Nu de acties nog!


Succes! Met morgen 1 ‘on’geluk aan te pakken en op te lossen. Voor altijd!



 

0 views0 comments

Related Posts

See All

Comments


bottom of page