top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Plan changed?

Dan plan je een lange reis in je buscamper. En dan…. de oude bekende problemen met de voet.


Een wond aan mijn voet duurt eenmaal lang, erg lang om te genezen.

Elke dag schoonmaken en verbinden.

Ai dat was ff niet het plan!





Hoe moet dat dan met je voet en als je op reis gaat?’ vraagt iemand mij.


¿¿¿ mijn ogen in een Japans vraagteken en een glimlach om mijn mond. Ik moet helemaal niets


Sowieso is dat nu nog helemaal geen probleem, ik moet pas over 7 weken mijn huis opleveren. Zie ook: https://carlbergman999.wixsite.com/blog/post/hier-en-nu


En als het tegen die tijd lastig is, dan verzin ik dan toch iets anders?

Mogelijkheden genoeg, ook als ik niet direct op reis ga.


Je moet zorgen dat je altijd keuzes houdt.


Mijn doel blijft hetzelfde:

Los van een woning, los van maandelijkse verplichtingen en los van de gewoontes van de dag.

En dát kan op vele manieren.


Al heb ik goede hoop dat het tegen die tijd voldoende genezen is.

Wordt vast nog vervolgd ;)


Edit 30 july 22

Het vervolg: Post Aloë

0 views0 comments

Related Posts

See All

Comments


bottom of page