top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Je kan niet altijd 6 gooien

In Pistoia.

Gisteren een kaart voor Simple Minds gekregen van iemand.

Vandaag een kaart gekocht via Ticketswap voor Paolo Nutini op t zelfde Piazza.


Door de recencies verwachtte ik veel van Paolo

....de 35-jarige zanger zijn machtige strot hoorde opentrekken, leiding gevend aan een geweldige rockband......

en dacht van te voren ‘Mwoah’ bij de Simple Minds.


Hoe anders kan het zijn!

Zo gaaf als gisteren Simple Minds was, zo viel Paolo tegen.


Blijft natuurlijk een persoonlijke smaak maar voor mij valt muziek in 3 groepen.

  • Gaaf/Te gek

  • Pakt me niet, maar irriteert mij ook niet.

  • Irriteert me en ik ben weg

Paolo valt voor mij duidelijk in de 2e groep.

Goeie band, goeie stem. Maar de songs pakken me niet.



‘Je kan niet altijd 6 gooien’

Verloren avond? Welnee!





Ik heb ontspannen langs de kant gezeten met lekkere achtergrond muziek en gekeken naar de prachtige setting daar.


Beetje denken over waar ik nu sta in m’n leven.










Ik ‘woon’ nu dus in Italie en heb een bus.


Thats it.


Lekker overzichtelijk en ik voel me daar helemaal prima bij.





Als alles zo Ok is, wat moet ik dan nog toevoegen?

Ok-erderder bestaat volgens mij niet. Goed is gewoon goed genoeg.


Bij alles wat ik nu nog wil toevoegen ga ik me dus afvragen waarom wil ik dat en heb ik het echt nodig?


Dat! is voor mij de grote vraag de komende tijd.


Ik kijk er nu al naar uit!





Het meest opvallende van het concert vond ik dat hij zijn grootste hit NIET speelde:

New Shoes.

Duidelijk Paolo, dat is in ieder geval het eerste wat ik niet hoef toe te voegen.

M’n huidige schoenen doen het nog prima 😂


Enjoy:





0 views0 comments

Related Posts

See All

Comentarii


bottom of page