top of page
Foto van schrijverCarl Bergman

(No) Wow

Ik was weer even in Nederland in Juni.

Ik wilde graag de Re/Connect show van KANE bezoeken.

Op 4 juni ben ik dan ook met m'n vrienden naar de Ziggo Dome gegaan.



Eerst na lange tijd een mooi weerzien met de vrienden.

Daarna een weerzien van KANE na 10 jaar afwezigheid.

Hoge verwachtingen....


Dat viel helaas tegen.

Het geluid in de Ziggo was gewoon niet goed. Punt.

Ongebruikelijk, want Ziggo heeft altijd een topgeluid!

Er liepen ook behoorlijk wat mensen weg na verloop van tijd vanwege het slechte geluid.


KANE die bij mij aanslaat vanwege hun lekkere diepe bas-drum sound, het kwam gewoon niet aan bij me.

Ok, als de show dan nog pakkend is en je vastpakt en niet meer loslaat...

Ook dat niet. Veel gepraat tussendoor. 1 x een kwartier voor mijn gevoel.

De trein werd constant stilgezet.

Uiteraard zijn de bekende hits altijd lekker.

Maar met een geluid wat niet doordringt tot in je botten was het géén Wow effect.



Niet echt een avond om over naar huis te schrijven dus.

Nu heb ik ook geen huis, dus schrijf ik het aan jullie ;)


Onderwijl gaat het nog steeds top met mij.

Eind juni precies 2 jaar onderweg en het bevalt nog steeds uit-ste-kend.

Ik wil niets anders dan lekker rondrijden in m'n busje en lekker op plekken blijven hangen.

Dat doe ik nu ook veel langer op 1 plek, als het goed voelt is er geen reden om verder te rijden.


Het kan een plek bij het strand zijn of midden in een bos of in de bergen.

Ontspannen, relaxed, vaak alleen wat dieren of vogelgeluiden en zon (die mis ik hier wel in Nl hoor!!!!!!)

Niet altijd even fotogeniek de plekken maar geloof mij, errrrg relaxed.


En ik kom er telkens achter dat ik niets nodig heb.

Geluk is er en het zit hem niet in dingen die je kunt kopen. Het zijn voor mij de dingen die al aanwezig zijn in de wereld.


Alles wat je gelukkig maakt, kost niets.

Zo zit het wel wat mij betreft.

Het is niet te koop, niet met een miljoen.

Neem daarbij ook de vrijheid die ik voel.

Geen (maandelijkse) verplichtingen - niemand die iets van je krijgt.


Echt wél Wow!


Als ik het zo bekijk is het leven gewoon supersimpel. En fantastisch tegelijkertijd.


Que bien!


Tot de volgende Wow!

71 weergaven2 opmerkingen

Gerelateerde posts

Alles weergeven

2 Comments


goldenberg.cees
Jun 14

Hé daar is onze " Wanderer " weer, zoals gewoonlijk weer heerlijk om je verhaal te lezen.

Zag dat je naast Kane ook nog even zelf op het podium hebt gestaan, en lekker ouderwetse Roved Rock hebt neergezet.

Ook zalig te lezen dat je nu ook langer op je plekjes blijft staan, je bent tenslotte onderweg en niet op de vlucht.

Life is good for CC 😁😎


Tot je voldoende post kerel.


Like
Carl Bergman
Carl Bergman
Jun 14
Replying to

Ha Cees klopt. Idd niet op de vlucht maar genieten van het leven. ROVED was wél Wow! Kan zo maar zijn dat er binnenkort weer een post komt 😜🤛

Edited
Like
bottom of page