top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Ziek op 6 m2

Ik was de afgelopen week ziek.


Ziek als in griep, paar dagen flinke koorts. En toen de koorts over was bleek ik nog een flinke keelontsteking te hebben. Slikken en praten kon bijna niet meer. Diverse middeltjes geprobeerd maar sloeg niet aan. Uiteindelijk een dokter gevonden en het bleek een bacteriële keelontsteking te zijn. Anti biotica kuur gehad waardoor dat nu een stuk beter gaat.


Op zich allemaal niet echt bijzonder, velen van ons hebben in deze tijd last van griep etc. maar even dat je een idee krijgt hoe het was de afgelopen week.


Ik kan in ieder geval zeggen dat ik het ff niet naar m'n zin had

(en dan zeg ik het nog netjes 😜)

Logisch, wie wel als tie ziek is?




Waar wil ik naartoe?

"Ja CamperCarl. Waar wil je nou eigenlijk heen??"


Nou, de interessante vraag aan het hele verhaal is natuurlijk: hoe voelt dat nou, ziek zijn op 6 m2, de oppervlakte van mijn bus?


Voelt dat erger, eenzamer, lastiger dan toen ik nog in een huis woonde?


Ik heb hier na deze week maar 1 antwoord op.


Nee

Het voelt niet eenzamer, erger of lastiger.

In mijn vorige woning voelde het net zo.

Uiteindelijk was ik daar ook meestal alleen, daar ben ik wel aan gewend en ik kan prima alleen zijn.

Als ik ziek was lag ik ook in bed.

En lastig of beperkend voelt mijn huidige woning sowieso niet. Ik heb alles wat ik nodig heb.


Daarbij heb ik nu nog eens een extra voordeel ten opzichte van vroeger dat ik

helemaal niets hoef als ik wakker wordt.


Ik heb dan ook geen 1 seconde gedacht: 'Woonde ik nu maar in Warmond'

En dat vind ik fijn om te beseffen.


Ook als ik me even minder voel, is er niets wat me uit deze lifestyle kan halen.

Mooie bevestiging voor mezelf dat ik nog steeds 'Right on track' ben :)


Nou, dus dat.





1 view0 comments

Related Posts

See All

Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page