top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Caminito del Rey

Zo'n 40 km van Málaga ligt Caminito del Rey oftewel 'Het Koningspad'


Voor het ontstaan en het hoe en wat is deze keer Google jouw vriend.


Laat je namelijk vooral overweldigen door de prachtige, imposante en woeste natuur!

En nee, het lukte écht niet om m'n selectie kleiner te maken dan dit 😜




Het is, met aan- en afloop route zo'n 5 km, eenrichtingsverkeer en aan het einde rijdt een bus je weer terug naar het beginpunt.


Het is de eerste keer in m'n leven dat ik een kloof bezoek en ik had meteen een topper te pakken.

Als je in de buurt van Málaga bent, zeker doen!




En als je met de camper bent, heb ik nóg een hééél mooi plekje voor je.

Ik reed daar toevallig langs toen ik richting de kloof reed.

Dus op de terugweg m'n camper daar neergezet voor de nacht.






Eind van de middag met dit uitzicht lekker een zaterdagmiddag borrel doen.











En morgen ochtend met dit uitzicht wakker worden.








Lucky bird die CamperCarl!






Dit is de plek.

Je kunt m vinden door het volgende in Apple- of Google Maps te plakken.


36.906762,-4.819906


You may thank me later.








Live update. Goedemorgen!




En ik heb een nieuw zonnebed ontdekt!

Bankkussen op de vloer, auto dwars op de zon en genieten van het warme ochtend- of middagzonnetje.



Hier nog de avond met de maan.

En dan stop ik even voor vandaag hoor :)




Ik kreeg nog een tip van een andere freecamper die daar stond en daar ben ik de volgende dag heengegaan.


Wat een gave plek ook zeg, hier blijf ik vandaag en vannacht!

Het is bij het 2e meer van de 3 en de locatie in Maps is: 36.956790,-4.775624




2 views0 comments

Related Posts

See All

Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page