top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Kláp

Ik rij in Portugal richting Lissabon en bij een provinciale weg rij ik de oprit op, komt er een vrachtwagen aan.

Jammer, ik haal het net niet voor het einde van de oprit om voor de vrachtwagen te zijn.

Dan laat ik hem wel voorbij en zit ik er voorlopig achter.

Het is niet anders en ik heb geen haast.


Terwijl de vrachtwagen links van mij rijdt hóór ik toch een KLÁP links achter bij mijn auto.

Ik denk dit-is-niet-goed!

Wat hij raakte weet ik niet, maar dit is foute boel zó hard.

Ik dacht zou t 1 van de boomstammen zijn? Geen idee!


Hij zet z'n wagen op de vluchtstrook, ik zet de mijne ervoor en even kijken naar de schade....


Helemaal niks!

Ja een hoop stof op de achterkant.

Ik loop naar de vrachtwagen toe en duidelijk. Hij had een flinke klapband.




Nou ja bij mij gelukkig niks, hij had wel ff een dingetje te doen op de vrijdagmiddag.



Ehhhh.... dit was wel even schrikken.

Gelukkig hield hij m recht en is het allemaal goed gegaan.

Wel apart dat dat weer precíes naast mij gebeurt.


Ik ben nu op mijn stop in Lissabon en ik ga er een flinke vrijdagmiddag borrel op drinken!



Proost!

En een goed weekend!

1 view0 comments

Related Posts

See All

Comments


bottom of page