top of page
  • Foto van schrijverCarl Bergman

Vrije energie

Ik heb een flinke huishoudaccu in m'n camper voor de oven, koffiezetapparaat, oplader elektrische step, koelkast, etc. etc. (Zie ook Camperlife)

Zonder bij te laden kan ik daarmee zo'n 2 a 3 dagen Offgrid leven en tijdens het rijden wordt deze accu weer opgeladen door de autodynamo dus dat gaat prima.


Tenzij ik langere tijd in een stad blijf.

Dan rijd ik niet zoveel kilometers en dan moet ik dus ergens bijladen na een paar dagen.


Dan zoek ik een camperplek, ga daar een paar uur aan de elektriciteit hangen en een beetje voor me uit staren.

Als tie vol is reken ik af voor het elektraverbruik en ga weer de stad in.


Alleen.... camperplekken zijn niet enorm dik bezaaid dus de keuze is beperkt en vaak liggen ze buiten de stad.

Nou ben ik niet graag beperkt in m'n keuzes en als ik een tijdje voor me uit wil staren weet ik betere plekken dan een camperplek.

Het gaat me niet eens om de paar euro wat het kost, daar kan ik prima mee leven.


Dussss ik kreeg een ander idee:

Overal staan laadpalen voor elektrische auto's.

Wat nou als je daar je accu kunt opladen....


Video:




Lekker opladen tijdens het boodschappen doen, veel keuze van laadpalen, zo vrij als een vogel Ć©n gratis šŸ˜œ


CamperCarl likes that! :)


76 weergaven6 opmerkingen

Gerelateerde posts

Alles weergeven

6 Comments


AJ van den Burg
AJ van den Burg
May 02, 2023

Hahahaa tof. Voor geen gat te vangen šŸ‘Œ

Like
Carl Bergman
Carl Bergman
May 02, 2023
Replying to

šŸ˜‡

Like

goldenberg.cees
Apr 28, 2023

Zo ken ik je weer, als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.


Like
Carl Bergman
Carl Bergman
Apr 28, 2023
Replying to

šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ‘

Like

Unknown member
Apr 28, 2023

Elektricien geworden handige donder groet Willem šŸ¤£šŸ”Œ

Like
Carl Bergman
Carl Bergman
Apr 28, 2023
Replying to

Nood breekt wet Willem šŸ˜œ. Ik had t eigenlijk jou moeten vragen :)

Like
bottom of page