top of page
  • Foto van schrijverCarl Bergman

Jubilado

Ja hoor het is zover!

CamperCarl is officieel met pre pensioen!


Nu beslaat mijn dag al veel van het onderstaande sinds ik met de camper rondreis:



Maar ineens komt daar ook nog een pre-pensioen uitkering bij.


Ineens, want eerder kon je maximaal 5 jaar voor de pensioen leeftijd je pensioen uitkering starten.


Nu is het onlangs veranderd naar maximaal 10 jaar voor pensioendatum, kwam ik achter.

Voor mij zou dat 57 jaar en 3 maanden zijn.


Nou, dat ben ik al een paar jaar.

Dus kom nĆŗ op m'n 59e maar door met die uitkering elke maand.

Ik zeg dĆ³en!




Ik krijg nu uiteraard een iets lager bedrag dan wanneer ik zou wachten tot mn 67e, maar hƩ!

Ik leef vandaag!


Ɖn het leven in de camper is al niet duur, dus dat gaat pri-ma en blijft over:

nĆ³g meer genieten!


Het is namelijk nooit te vroeg om te beginnen met genieten!

Het is maar een tip: check je pensioen voorwaarden!šŸ‘


Dan ga ik onderhand als Jubilado (Spaans, spreek uit als Gubilado) de volgende quotes leven :)





77 weergaven4 opmerkingen

Gerelateerde posts

Alles weergeven

4 Comments


Yvonne Glas
Yvonne Glas
Aug 27

Wwhhooo dat is ff lekker, nog meer genieten šŸ˜‡šŸŒ“šŸ¤ŒšŸ˜ŽšŸ„‚šŸŽø

Like
Carl Bergman
Carl Bergman
Aug 27
Replying to

Thanks! Idd šŸ»šŸļøšŸŽ‰šŸ·

Like

goldenberg.cees
Aug 23

Pre pensioen, hmmmmm zal het eens nakijken.

We zijn tenslotte geboorte jaar buddy.

En ja, we leven vandaag , en weten niet wat morgen brengt.

Heb je trouwens via messenger een berichtje gestuurd.


Groetjes route 65 šŸ»šŸŽ£šŸ‘šŸ»

Like
Carl Bergman
Carl Bergman
Aug 23
Replying to

Check t Cees! Idd we leven nu. Thanks voor je bericht!

Like
bottom of page