top of page
  • Writer's pictureCarl Bergman

Reizen & Rock&Roll (2)

Ik schreef het al een paar blogs geleden en het begint er al op te lijken:

Reizen en af en toe een optreden doen :)


Dit keer een optreden op het 7 jarig bestaan van 'Ro's Barbershop' van vriend en drummer Ronald.




Ik heb het vliegtuig gepakt (dat doen de grote bands ook 😜) en woensdag kwam ik in Nederland.


2 avonden repeteren met de boys, zaterdag opbouwen en zondag het optreden.

Maandag weer heuuul snel terug naar 'huis', naar Spanje!


Het optreden was erg leuk. Natuurlijk een veel kleiner podium dan laatste keer, maar de vibe op het podium was 1 van de betere ooit!

Dat gebeurt soms, het is niet aan te wijzen waarom dat dan gebeurt, just enjoy the ride.


Ook merkte ik dat tijdens het spelen alles klopte en bijna alles vanzelf ging. En dat heeft met de ontspannen en relaxte 'State of Mind' van CamperCarl te maken.

Hoe je je voelt breng je over op je instrument dus dat liep prima! 👍


Hier wat foto's, Liesjefotografie bedankt voor de mooie foto's!


En een video van de gig.


Genieten dus!

Het 'even snel' heen en weer vliegen beviel mij uitstekend!

Op de terugweg een tussenstop op Barcelona.

En dat blijft toch altijd mooi zo'n stad uit de lucht.


Dat is toch heel anders dan dagenlang naar Nederland rijden en daarna weer terug.

Dus dat ga ik meer doen, alleen de volgende keer iets langer.

Ik had, mede door het repeteren, ff te weinig tijd om vrienden en bekenden te bezoeken.


Leermomentje, next time!


Rock&Roll never Dies



2 views0 comments

Related Posts

See All

Commentaires


bottom of page